søndag 9. desember 2012

Enda litt mer jul…

 

Jeg fikk et tips fra “Mayen” om at jeg kunne lage innlegg gjennom Windows live writer helt gratis…så dette er et prøveinnlegg derfra :)

Skriften blir annerledes nå da.. og en annen strørrelse på bildene, ellers håper jeg ikke det blir så mye forskjell :)

Forrige innlegg ble veldig lite..da jeg ikke fikk satt inn flere enn 1 bilde..så her kommer resten av bildene som var ment til forrige innlegg ;)

DSC_3430b

 

DSC_3428b

 

DSC_3426b

 

DSC_3394b

 

DSC_3437b   

DSC_3441b

Det fine hjertet på bilde over har en flink kollega av meg laget…er jo så vakkert!

Et lite bilderas fra en julepyntet krok i stua :)

Ha en fin 2 søndag i advent og en fin ny uke i morgen!

Klem fra

Line Elisabeth

7 kommentarer:

  1. Hei hei Line

    Lenge siden jeg har vært innom deg :)
    Aldri hørt om Windows live writer,er det bedre å legge bilder inn der ifra ?
    Bildene dine var iallefall utrolig vakre,akkurat slik jeg liker det ♥
    Håper du har det bra ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Så flott at det ordnet seg med et lite innlegg - til tross for at det ikke blir som normalt :)
    Kjempekoselig pyntet hos deg!
    Ha en flott 2.søndag i advent du også :)

    SvarSlett
  3. Så bra at det ordna seg.:)
    Hjemmet ditt er herlig koselig.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Koselig... :-)
    Fin-fin 2. advent til deg også!
    Klem fra Line

    SvarSlett
  5. Fint at det virker ;o) WLW må du bare prøve ut, den har ulike muligheter, så om en stund lurer du på hvorfor du aldri har brukt den før ;o) Header kan ikke redigeres via den, men prøv å google ordet "header" i anførselstegn, så kanskje det kommer opp info. Har lest på en blogg om nye lure måter å lage header på, men glemt hvor.. Lykke til videre, ha ei trivelig uke og førjulstid ;o)

    SvarSlett
  6. Hei!så mange koselige bilder du viser!:)elsket de små flaskene dine:))
    Ønsker deg en nydelig uke!God klem fra Camilla:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...