onsdag 8. februar 2012

Et malt skap...

Jeg hadde et skap i en bondeblå farge som jeg har malt hvitt...
Skapet kjøpte jeg i 1997 da alt skulle være rødt, grønt og okergult ;)


Det passet jo overhodet ikke inn lenger, og har stått gjemt bort et sted så den ikke syntes;)


Men...se nå !
Jeg ble veldig fornøyd og skapet er blitt pent igjen :)


Nå står det langs veggen i spisestua og blir beundret hver gang jeg går forbi ;)


Denne vasen, blomsten og smykket fikk jeg i gave av min datter for en stund siden :)


Hjertene har jeg vist frem før, de har min søster heklet til meg :)
Under kommer et FØR bilde av skapet...


Og sånn så skapet ut før det ble malt !
Det er håndlaget av mannen til en gammel kollega av meg, ordentlig solid og laget på gamlemåten med trebolter i stedet for skruer...


Og sånn ble det :)

Vil minne om giveawayen min, nå nærmer det seg trekning...10 dager igjen :)
Det er så gøy å se at så mange har meldt seg på til nå, dette blir spennende ;)
Vil du være med kan du melde deg på HER


Ha en fin natt og en fin torsdag!

Klem fra

post signature

10 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Så flott skapet ble med hvitmaling, og så gøy at det kom opp og frem i dagen igjen:)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder, duse fine farger. Skapet ble fint ja, men jammen var det flott før også da :)
    Krysser bein og armer for din Give Away, har tatt lodd ja. Jeg har også en Give Away gående, håper du vil prøve lykken hos meg :)

    SvarSlett
  3. Skapet ble skikkelig nice...og så flott med hjemmelaget!
    De hjertene så kjempesøte ut...og gaven fra datra de...så søt.
    Ha en god torsdag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Så fiiiiint det blev!!!!
    Härliga bilder från ditt fina hame
    Ha en fin dag
    klem Kathrine

    SvarSlett
  5. Skapet ble jo kjempefint!!
    Hipp Hurra for hvitmalingen!! ;-)
    klm ingrid l

    SvarSlett
  6. Å, så fint skapet ble.

    Ha en fin dag

    Klem Bente

    SvarSlett
  7. Hei.
    Så lekkert skapet ble,du har
    det bare så nydelig i heimen.
    Bakgrunnen fant jeg på nett
    Free Backgrounds at Backgrounds.
    com.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  8. Ka man ikkje kan med maling og godt humør? Likte også hjertene dine ;o) God helg

    SvarSlett
  9. Så nydelig skapet ble. Det er jo helt utrolig at det er samme skapet. Det passet så godt inn hos deg og med den fine tallerkenhylla over.
    Kult det eggeskapet du viser i siste innlegget også.
    Det er jo så lurt, for egg skal vel egentlig ikke stå i kjøleskapet.
    Håper søndagen har vært fin.
    Klemmer

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...