fredag 2. mars 2012

Kveldsstemning...

Skikkelig vårvær har vi hatt i dag også!
Jeg har vært ute og hentet inn noen greiner fra pæretreet, er så spent på om de vil blomstre etterhvert :)


Satte de i vinduskarmen så de får godt med lys og varme :)


Det var enda lyst når jeg begynte å ta bilder, men det ble fort mørkere...


Jeg har satt fugleburet i vinduet også til en forandring :)


Etter en liten tur i butikken var det blitt helt mørkt...og inni fugleburet har det kommet en liten blomst hihi ;)


Var den ikke søt?


Forhåpentligvis blir det mer vårlig og grønt etterhvert...;)


Ellers er det veldig gøy å se at så mange har meldt seg på giveawayen min allerede :)
Har du lyst til å være med, kan du melde deg på her :)


Ha en flott helg alle sammen!
Forhåpentligvis får vi fint vær denne helga også :)


Klem fra

post signature

9 kommentarer:

  1. Hei.

    Kjekt å ha et pæretre i hagen, med verdens beste pærer forøvrig. De vil nok grønnes om noen dager. Har jo nesten fått et forsprang i det flotte vårværet vi har allerede. Det ser jeg på syrinene her.

    Glemte å kommentere de nye fine gardinene dine. Kjempesøte.

    Fin helg til deg. Har også fått hilst på både M og M den siste uka. Kost.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Såååååååååååååååååå vackert!
    Njut helgen!
    Klem Kathrine

    SvarSlett
  3. Ååå så koselig i vinduet,søtt med blomsten i fugleburet. :) Her er det også flott vær,strålende sol,nesten så en får lyst til å sette ut hagemøblene. :)
    Ha en fin Lørdag.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  4. Det var litt morsomt at du har gjort det... jeg har akkurat vært ute og hentet noen grener fra vårt gamle epletre.. så får vi se da, om vi får de til å blomstre inne :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Koselig fuglebur du har! Det å ta inn fruktkvister har jeg aldri tenkt på, kanskje jeg skulle prøve det også!

    Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  6. Skikkelig fine stemningsbilder :)

    Ha en super lørdag!

    SvarSlett
  7. Så nydelig fuglebur!! Tror sikkert pæregrenene dine kommer til å blomstre. Jeg har plukket inn masse forskjellige grener på denne tiden av året før, og det blomstrere alltid etter noen dager.

    SvarSlett
  8. Blir spennede og se og det kommer blomster på pære greinene :)
    Ellers,så bar den lille blomster søt,og fugleburet:)
    Ha en fin kveld,klem.

    SvarSlett
  9. Nydelig pyntet vinduskarm og det fugleburet var aldeles sjarmerende :))
    Takk for inspirasjon ♥

    Klem Bente

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...