onsdag 4. mai 2011

Flere bilder...

Her kommer flere bilder som jeg tok når jeg var på besøk hos min søster i går :)
De første kan du se i forrige innlegg...


Mellom kjøkkenvinduene har hun hengende et stativ med gamle kjøkkenredskaper...


Litt pynt på kjøkkenbenken :)


Den gamle lysegrønne trekassa er bare sååå fin! Elsker den fargen...


Denne veggen av hønsenetting og noen greiner har hun laget selv, og pyntet med forskjellige ting :)
Smart måte å dele av kjøkkenet litt på...


Dette står under veggen med hønsenettingen...:)


En liten hylle med vakker pynt :)


En hvit sprosse med pynt...


Og under står dette gamle og vakre skapet, med en helt nydelig patina!


Enda en liten hylle, med knagger og pynt :)

Ha en fin kveld alle sammen!

Minner også igjen om min giveaway som du kan melde deg på HER om du har lyst :)

Og om du vil være med på en Pay it forward kan du melde deg på HER :)

Klem fra
post signature

6 kommentarer:

  1. Å, herlighet så mye fint. Hun har jammen sansen. Som en lekker interiørbutikk. Eller egentlig ikke, for det er jo så mange fine, gamle og personlige ting. Moro å se.
    Er enig i at den fine, gammeldages grønnfargen som på trekassen er fin. Kanskje du vil se fra kjøkkenet til Villa Vinnord? Hun har også så mange fine grønnfarger i huset sitt. Link her:

    http://vinnord.blogspot.com/2011/02/kjkken-nib-utfordring.html

    SvarSlett
  2. Hei.

    Ble litt misunnelig på den gamle vekta. En sånn ønsker jeg meg og, men vet lissom ikke hvor jeg skal lete etter de. Hos brukt'n blir de neppe stående lenge.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Lekkert
    Takk for titten. :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så mange flotte detaljer, i like!!!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  5. Hei igjen! Nå har jeg endret på kattebildene inne hos meg, så kanskje teksten ikke forsvinner nå.
    Og så har jeg fått meldt meg på giveawayen hos deg. Hadde ikke fått den med meg, jeg. Utelivet gir bloggelivet en hard konkurranse for tiden :-)

    SvarSlett
  6. Hei.. så fint det var der.. likte hønsenetting veggen.. hmm en ny ide for meg kanskje?? go helg.. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...