tirsdag 24. januar 2012

Minner om giveaway

Midt i alle nattevaktene mine og dårlig med blogging om dagen...
Vil i hvertfall minne om min giveaway, om du vil være med kan du melde deg på HER


Endelig fikk jeg bort juleheaderen også...var vel på tide ;)
Den nye headeren er et bilde fra en gåtur på Hvaler i helga, kanskje ikke akkurat noen interiørbloggheader...men det er i hvertfall vinter...en ordentlig vinterheader :)
Under er et par bilder til jeg tok fra samme turen, det snødde og blåste friskt ;)


Får i hvertfall øvet meg på å ta bilder med nye kameraet...kjempemorro!


Ha en fin kveld!

Klem fra

post signature

7 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Venter i spenning på tekninga jeg:)
    Headeren din er bare absolutt nydelig... du er super på bilder:)

    Ønsker deg en flott onsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. ..fine bilder du har tatt, og fin header...jeg er med i GA`din...jeg har en liten solgave gående om du vil være med!
    Ha en fin dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Flott header, og det er sikkert mange som venter på trekningen.. Flotte bilder...

    Ønsker deg en fin dag...

    SvarSlett
  4. Nydelig header...og vakre bilder...

    ønsker deg en fin uke videre..

    Kerstin

    SvarSlett
  5. Så fin header:=) Hælige vinterbilder!

    SvarSlett
  6. Flott header, Line. Og vakre bilder av vinteren på Hvaler.
    Nesten litt rart å se stranda med snø. Er jo ikke der på vinter`n jeg...

    Ønsker deg en super helg!
    Klem fra Line

    SvarSlett
  7. Hei Line.

    Likte headeren din. Kjempefin. Tenk at du våger deg en tur på stranda i stiv kuling. Bonusen er jo flotte bilder.

    Send meg en mail og si hvilket skilt du vil ha som premie. Husk designet (farge), størrelse, ramme/uten ramme og husnr så klart. Så skal jeg få fikset deg et. jon-he@online.no

    Klem Mona C

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...