søndag 29. januar 2012

Tulipaner...

Det ble hvite Tulipaner denne gangen...:)
Vakre er de uansett farge...
I dag er det en slapp søndag,  en sofakose søndag ;)
Deilig med sånne dager også...hvor man ikke er nødt til å gjøre noen ting...
Noen bilder av Tulipanene kommer nedenfor...både her og der :)



Skulle kjøpt 2 buketter, hadde vanskelig for å bestemme meg hvor de skulle stå :)



Hjertet som henger bak har søsteren min heklet til meg av hamptråd, så har hun viklet en tynn ståltråd inni og formet til hjerte :)


Ja...også litt englevinger da... ;)


Jeg lurer på...er det en grense for hvor mange blogger man kan ha i bloggrullen?
Noen som vet?
Jeg får ikke lagt til fler...det går bra helt til jeg trykker på lagre...da stopper det...og det er sååå irriterende når jeg kommer over vakre blogger jeg vil se mer av... :(


Ha en fin søndagskveld alle sammen ♥

Klem fra

post signature

9 kommentarer:

  1. Herlige tulipaner!!
    Denne helgen ble det roser hos meg!!
    Ang bloggrullen så vet jeg ikke,men det høres "fullt" ut på en måte...
    Fin søndagskveld til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Herlige bilder:0)
    Høres ut som en avslappende søndag.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  3. Hei.

    Vakkert med tulipaner. Bare synd de ikke holder så lenge.

    Ang bloggrollen så kan du bare lage deg en bloggroll til. Jeg har en for norske blogger, en for svenske og en for utenlandske og i tillegg en fotobloggroll. Sånn kan du lagre dine favoritter videre.

    Så du den forrige kommentaren min??

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Vakkert, Line! Jeg er såå glad i tulipaner. Og hvite eller svak rosa er min favoritt!
    Ønsker deg en fortsatt deilig avslapnings-søndag og en flott ny uke!
    Klem fra Line

    SvarSlett
  5. Tulipaner er flott! Å bruke norgesglass som vase var jo bare helt genialt! Ha en fortsatt fin søndagskveld.

    SvarSlett
  6. Åh vilka vackra bilder
    ha en fin kväll
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  7. Nydelige tulipaner og vakre bilder.

    Ha en fin søndagskveld!
    - ac

    SvarSlett
  8. Vakre bilder som alltid hos deg,
    så fint med tulipaner i norgesglass. :))
    Ha en flott ny uke.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  9. Er så deilig med friske blomster til helgen:)
    Og hvite tulipaner er FLOTT!!
    Herlige detaljer hos deg, hjertet var kjempefint ♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...