torsdag 13. januar 2011

Jeg fant jeg fant!

I dag har jeg vært på skattejakt i kjelleren:)
Kom til å tenke på at jeg hadde sett en gammel lampe der nede som lignet en jeg så i et interiør blad.
Det er jo et skikkelig renoverings objekt, men tenk så fin den kan bli når den blir ferdig:)
Og jammen fant jeg et lite, gammelt skap også, det hadde jeg helt glemt at jeg hadde:)
Gleder meg til å komme i gang med oppussingen og vise frem det ferdige resultatet etterhvert:)
Kom gjerne med tips!





Klem fra

post signature

7 kommentarer:

  1. Hei♥.

    Har sett noen slike lamper her i Blogglandia og mange av de er shabby mintgrønn eller krem. Hadde den vært min hadde den nok blitt i sinkfarge eller industrisvart, men det er kanskje ikke helt din stil. Den blir nok fin i helhvit også. Den var iallefall stilig, synes jeg.

    Skapet var også fint. Tenk deg det med nye knotter. Herlig.

    Ser følgerne "strømmer" på. Hvis du har en giveaway/gavedryss så kommer nok flere innom. Jeg har en gående nå. De fleste henger seg på en giveaway.

    Gleder meg til å se resultatet.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  2. Spennende å se hva du skal gjøre med skapet, alltid kjekt å pusse opp gammel skatter.Ser du er ny i bloggverden det er jeg også, bare vært her i to-tre mnd, masse spennende og nye venner.

    Gleder meg til å se mer hos deg.

    Klem Åse

    SvarSlett
  3. Aahhh, for en stilig lampe!! Dødskul farge da:)
    Lekkert skap også, gleder meg til å se hva du skal gjøre med det;))

    God helg!

    SvarSlett
  4. Den lampa var skikkelig stilig! :) Den blir sikkert kjempe fin etter litt maling! Er morsomt med slike gamle skatter som får nytt liv! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  5. Hei Line Elisabeth! Jeg er også fra Fredrikstad! Så fin blogg du har fått deg!! (Jeg jeg begynte i oktober i fjor) Ja, det er morsomt og finne gamle skatter her og der! Og du, jeg synes ikke du skal male det røde kjøkkenet ditt altså, ille fin farge! Legger meg til som følger, jeg. Og det hadde vært koslig hvis du hadde tatt en tur innom meg også :-) Ha en kjempefin søndag! Klem fra Ann-Kristin

    SvarSlett
  6. Hei, tenk å finne slike skatter i sin egen kjeller, kommer definitivt tilbake for å se resultatet av opp-pussingen;-)
    Klem Elin

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så artig å gå på skattejakt :) Jeg pleier å være å snoke i pappa sin kjeller...der finner jeg alltid noe ;)

    Så fin muffinskakebox!!! Ønsker meg :)

    Ha en fin mandag :)

    Klem Anette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...