mandag 26. desember 2011

Fortsatt God Jul...

Nok en koselig Julaften og 1. juledag er over.
Gavene under treet er borte, og alle ble fornøyde, både store og små :)
Den som gliste bredest var nok meg når jeg pakket opp gaven med nytt speilreflekskamera i ;)
Så da vet dere hva denne dagen er blitt brukt til...helt riktig...lese og prøve sette seg inn i alle kamera funksjoner :) Det er sååå mye forskjellige duppedingser og knapper, så dette vil nok ta tid å lære seg ordentlig...


Så her følger noen bilder tatt med det nye kameraet...:)


Om noen har noen tips å komme med til en nybegynner, så tar jeg imot med takk ;)


Juletreet som ble kjøpt i mørket er et kapittel for seg selv...
Når vi kom hjem og skulle sette opp treet så vi jo at det var helt skjevt, med en stamme som så ut som en S og nesten umulig å få satt ned i juletrefoten, det tippet og veltet hele tiden!
Men pent å se på er det nå uansett :)


Barnålene på gulvet sier meg at dette treet kommer fort ut når jula er over ;)


Ha en fin 2. juledag!

Klem fra

post signature

8 kommentarer:

  1. Hei.

    Vel overstått.

    Tusen takk for gavene til jentene. Smykkene har nok lånepotensiale for ho mor ☺.

    Vi kjøpte også juletre i mørket en gang, og lærte av det.

    Grattis med nytt kamera. Mye å sette seg inn i, men jeg har ennå tilgode å lese manualen. Huff så kjedelig. Gleder meg til mange fine bilder fremover.

    Et tips kan jeg komme med. Prøv å fokusere på en ting i front sånn at du får uklar bakgrunn. Det synes jeg er fint. Lys bakgrunn blir best. Og prøv å forandre fokuspunktene.

    Lykke til.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med nytt kamera!!;)
    Så gøy!!;)
    Jeg klarer meg ikke uten speilrefleksen min jeg nå, helt avhengig!!
    La meg til som følger, jeg, og gleder meg til å møte deg på bloggtreffet i januar;)!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Flotte bilder!!
    Så gøy å prøve seg frem....
    I år er vi faktisk fornøyd med vårt tre....men det går kjapt ut etter nyttår :o)

    ønsker deg fine juledager :o)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder du har tatt.

    Er vel nybegynner jeg også, selv om jeg har hatt speilrefleksen noen år nå.
    Har liksom aldri fått satt meg så inn i bruken av det, så noe tips har jeg dessverre ikke.

    Så kjedelig med treet da. Synd att de selger slike trær, men sjarmerende var det.

    Ønsker deg fortsatt koselige romjulsdager.

    Klem Tanja

    SvarSlett
  5. Heldiggris som har fått nytt kamera.
    Det ønsker jeg meg og,,,men det er ikke prioritert enda,hi,hi.
    Ønsker deg en fin romjul,apropo jule tre,,,det var fint det,,,skulle sett det min mann kom hjem med,,,,,latterkrampe,,,,,!!!
    men etter litt frisering og stylig ble det ikke så verst,,he,he!
    Goeromjulsklem fra Sol

    SvarSlett
  6. God jul og gratulere med nytt kamera...du får bruke god tid på å sette deg inn i bruken! Vi har også speirefleks...men jeg syns ikke noe om å bruke det...så jeg fikk et nytt, men det er skikkelig bra...et Canon IXUS 220 HS...12.1 megapixels, så lenge det duger er jeg fornøyd. Så bruker min mann det andre.
    Syns treet var fint og morsomt, jeg!
    Fortsatt god romjul!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Gratulerer med nytt kamera! Så heldig du er :-)
    Du tar flotte bilder med det allerede...

    Ønsker deg og dine en fin-fin romjul!
    Line

    SvarSlett
  8. Hej! Så roligt att du hittade in till min lilla blogg.....
    Du har en jätte fin blogg du också, med så fina bilder!
    På återseende!
    Kram Sofia

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...