mandag 19. desember 2011

Papirpose med lys i...

Tenk at det finnes papirposer laget for å ha levende lys i, det hadde jeg aldri hørt om når jeg fikk en pose av en kollega her om dagen :)
Spent tok jeg den med hjem og satte lys i, men skeptisk som jeg er så satte jeg telyset oppe i et glass før jeg satte det i posen, her tar man ingen sjanser ;)


Det er klippet ut stjerner i forskjellig størrelse på posen, ble kjempekoselig med lys i :)



Ble veldig fin stemning i rommet, men for å få tatt bilde måtte jeg ha på ganske mye lys, så det varme lyset fra posen ble borte i bildet...


Det er jo 4. søndag i advent i dag, og da må jeg jo ha med et par bilder av alle lysa..


Har vist denne adventstaken noen ganger nå, pust ut...dette er siste gangen for i år ;)


Ha en fin natt og en fin ny uke!

Klem fra

post signature

5 kommentarer:

  1. Har ikke jeg hørt om før heller. Men den var fin da og den ga en herlig stemning.

    Blir ikke lei av flott adventsstake. Skulle gjerne hatt disse selv.

    Nyt siste dagene før dopparda'n.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. HEIA,
    SÅ KOSELIG OG PENT HOS DEG.
    HÅPER DU KOSER DEG NÅ RETT FØR JUL MED DE SISTE FORBEREDELSENE OG AT DU FÅR EN RIKTIG RIKTIG GOD JUL!!
    STOR KLEM OG HILSEN,
    TOVE

    SvarSlett
  3. Åhh så vackra bidler!
    Ha en fin Julvecka!
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  4. Så dekorativt:-)
    God Jul :)

    SvarSlett
  5. Omsider har jeg fått tid til å stikke innom de faste bloggere og må si at du har pyntet flott til jul.. Like før jeg skal henge opp pynten i fra deg på juletreet og det blir fint...

    Om en times tid setter man seg ned for å spise julegrøt med mandel i..

    Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nyttår. Man skrives nå i 2012 også..

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...