fredag 30. desember 2011

Årskavalkade 2011 på bloggen...

Jeg har laget meg en egen årskavalkade her på bloggen :)
Et bilde fra ett av innleggene hver måned vises, vil du se fler bilder og lese innlegget så trykker du på måneden over bildet ;)
Juni og juli hadde jeg en laaang bloggepause, så det er ingen bilder å vise fra disse to månedene dessverre...
I dag har bloggen min 1 års dag!
Huff så fort dette året har gått! Det vil komme en aldri så liten overraskelse på bloggen i morgen i den anledning...samtidig som det skal feires at det er nyttårsaften ;)











Ha en fin siste romjulskveld!

Klem fra

post signature

5 kommentarer:

  1. Hei.

    Gratulerer med 1 års dagen. Har det gått 1 år alt? Herre min hatt. Venter i spenning på morgendagen.

    Fine bilder du viser. Du var vel travel opptatt med oppussing i juni og juli vel...? Eller?
    Blitt fint iallefall.

    Ha en fin nyttårsfeiring.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Happy New Year Line Elisabeth!

    And THANK YOU for your beautiful words in my blog <3

    AS from Finland

    SvarSlett
  3. Vilken vacker bildkavalkad!
    Önskar dej ett riktigt Gott Nytt År
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  4. Så mange flotte bilder du viser i din kavalkade! Ønsker deg en utrolig fin feiring, takk for året som har gått og håper det nye året lar drømmene gå i oppfyllelse!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Så flott årskavalkade du har laget! Mange fine bilder på bloggen din, du har et koselig hjem!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...