onsdag 9. februar 2011

Bildet mitt..

Ny utfordring hos Anetteshus.com, og denne gangen er det : "Vis meg ditt beste bruktfunn"
Jeg har opptil flere bruktfunn jeg er glad i, men det beste tror jeg er dette bildet.
 Jeg skal ikke skryte på meg at det var jeg som fant det, for det gjorde min mamma.
For noen år siden så spurte hun hva jeg ønsket meg i bursdagsgave, og jeg sa :" Noe gammelt og fint!"
Så fant hun dette da i en antikvitetsbutikk, og gjett om jeg ble glad:)
 Synes bildet og motivet er så nydlig, koser meg virkelig med det:)
 Jeg aner ikke når det kan ha blitt malt, men det er gammelt.. Kanskje noen av dere vet?



Ha en fin kveld:)

Klem fra

post signature

7 kommentarer:

  1. God kveld Line E., tusen takk for utrolig koselig hilsen angående min lille engel i går;-) Det bildet du fikk av moren din var sjeldent fint, skjønner godt at du er knyttet til det;-) Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hei.

    Det er nesten ikke lett å velge ut noe når du har så mye fint å velge i. Du har jo det fine gamle bordet i spisestuen også.

    Lykke til i konkurransen iallefall. Nå starter snart loppissesongen.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Så fint bildet! Skjønner at du er glad i det :)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. Så koselig bilde! Det er jammen ikke enkelt å finne en ting;)
    Lykke med utfordringen!

    klem og Smil fra Brit Olaug

    SvarSlett
  5. Flott bilde Line Elisabeth, kan forstå at du er glad i det ja.

    Lykke til.

    Klem Åse

    SvarSlett
  6. Heisann:0)
    Tusen takk for fine ord inne hos meg. Ja, håper hun blir fornøyd.
    For et nydelig bilde du har da. Har så lyst på et slikt. Pynter veldig opp.
    Ha en fin dag.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  7. Heisann:)
    Takk for kommentar på bloggen min:)
    Kjempenydelig bilde, ble nesten litt misunnelig der ja. Lykke til med utfordringen du også:)
    Synes du har en flott blogg, og legger meg til som følger.

    Ønsker deg en fin fin helg:)

    Klem Marianne.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...